בונוס חינם של Bex500 2024

בונוס חינם – Bex500

פרומופרטים
מַעֲנָק15$ בונוס ללא הפקדה
מצטרף לקישורמַעֲנָק
תאריך סיום31 בדצמבר 2024
הצעה ישימהלקוחות חדשים
נְסִיגָהניתן למשוך רק רווחים, עד $50 דולר

על הבונוס בחינם – Bex500

הבונוס החינמי של Bex500 הוא הצעה אטרקטיבית ללקוחות חדשים המעוניינים לצלול למסחר בחוזי נצח של BTC מבלי לבצע הפקדה ראשונית. על ידי השתתפות במבצע זה, משתמשים יכולים לקבל בונוס של $15 כדי להתחיל לסחור. אם דרישות נפח המסחר מתקיימות תוך חמישה ימים, משתמשים יכולים ליצור קשר עם Bex500 כדי למשוך את הרווחים שהתקבלו מהבונוס. זוהי דרך מצוינת לחקור את פלטפורמת Bex500 ולצבור ניסיון במסחר במינימום סיכון.

איך ההצעה עובדת

כדי להשתתף במבצע הבונוס החינמי של Bex500, משתמשים חדשים צריכים להוריד את אפליקציית Bex500 מ-App Store. לאחר התקנת האפליקציה, על המשתמשים לדרג אותה ב-5 כוכבים ולכתוב תגובה חיובית. לאחר מכן יש לשלוח צילום מסך של סקירה זו לכתובת service@bex500.com כדי לקבל את הבונוס של $15. בונוס זה יכול לשמש אך ורק למסחר בחוזי BTC תמידיים. עמידה בדרישת נפח המסחר תוך חמישה ימים מאפשרת למשתמשים למשוך את הרווחים, עם מגבלת משיכה מקסימלית של $50 דולר.

כיצד לקבל את הבונוס

כדי לתבוע את הבונוס החינמי של Bex500, בצע את השלבים הבאים:

  1. הורד את אפליקציית Bex500 מ-App Store.
  2. דרג את האפליקציה ב-5 כוכבים וכתוב תגובה חיובית.
  3. צלם צילום מסך של הביקורת שלך.
  4. שלח את צילום המסך אל service@bex500.com כדי לקבל את הבונוס שלך בסך $15.

תהליך פשוט זה מבטיח שתוכל להתחיל לסחור עם הבונוס שלך באופן מיידי. הבונוס יופיע בעמודת האשראי של חשבונך, אך זכור כי הוא יסוקק לאחר ביצוע משיכה.

כללים ותנאים

הבונוס החינמי של Bex500 כפוף לתנאים ולהגבלות הבאים:

  • ההצעה זמינה רק ללקוחות חדשים של Bex500.
  • הבונוס של $15 יכול לשמש רק למסחר בחוזי BTC תמידיים.
  • ניתן למשוך רווחים מהבונוס אם נפח המסחר עומד בדרישה תוך חמישה ימים.
  • סכום הרווח המקסימלי שניתן למשוך הוא $50 דולר.
  • הבונוס של $15 יסלק מעמודת האשראי עם המשיכה.
  • התנאים וההגבלות הכלליים של Bex500 חלים.
  • ניתן להפסיק את המבצע בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

הטייק האישי שלי

לדעתי, הבונוס החינמי של Bex500 הוא הזדמנות מצוינת לסוחרים חדשים להתחיל את דרכם עם חוזי BTC תמידיים ללא כל סיכון פיננסי. התהליך הפשוט של דירוג האפליקציה ושליחת צילום מסך מקל על קבלת הבונוס. בנוסף, האפשרות למשוך רווחים של עד $50 דולר לאחר עמידה בדרישת נפח המסחר היא יתרון משמעותי. אם אתה חדש במסחר במטבעות קריפטוגרפיים או מחפש לחקור חוזי נצח של BTC, קידום זה בהחלט שווה לשקול. רק הקפד לעמוד בדרישות המסחר בתוך מסגרת הזמן שצוינה כדי להפיק תועלת מלאה מההצעה.

לסיום לגבי בונוס Bex500

אל תפספס את ההזדמנות הפנטסטית הזו לשפר את חווית המסחר שלך עם Bex500. הורד את האפליקציה עכשיו, בצע את השלבים הפשוטים, והתחל לסחור עם הבונוס של $15 שלך עוד היום! פעל במהירות, מכיוון שההצעה זמינה לזמן מוגבל בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top